Απολογισμός διδακτικού έργου
Τάξη Α
Καλύφθηκε όλη η προβλεπόμενη διδακτική ύλη, ακολουθώντας ωστόσο μια διαφορετική σειρά παρουσίασης των θεματικών ενοτήτων. Για να αποφύγουμε τη μονόπλευρη παρουσίαση θεωρητικών ή εργαστηριακών θεμάτων, προτιμήσαμε να κάνουμε ενότητες θεωρίας (π.χ. κεφάλαια 1, 2) σε συνδυασμό με εφαρμογές Windows (κειμενογράφο, ζωγραφική) και Internet. Διαπιστώσαμε ότι αυτός ο τρόπος διδασκαλίας είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την αυστηρή τήρηση της θεματολογίας του σχολικού βιβλίου.
Τάξη Β
Καλύφθηκε όλη η προβλεπόμενη διδακτική ύλη, ακολουθώντας ωστόσο μια διαφορετική σειρά παρουσίασης των θεματικών ενοτήτων. Αναφορικά με την εκμάθηση του κεφαλαίου 2, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι με την επίδειξη των τμημάτων που αποτελούν τον υπολογιστή και με την εμπλοκή των μαθητών σε συναρμολογήσεις/αποσυναρμολογήσεις, είχαμε πολύ καλύτερα διδακτικά αποτελέσματα.
Τάξη Γ
Η ύλη της τάξης είναι πολύ μικρότερη από ότι στις άλλες δύο και συνεπώς δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την κάλυψή της. Οι μαθητές κατανόησαν όλες τις βασικές αρχές προγραμματισμού και πολλοί αυτοσχεδίασαν με τη LOGO παράγοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Γενικότερη παρατήρηση: Συνεκτιμώντας τις απόψεις των εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο χρόνος διδασκαλίας του μαθήματος είναι πολύ περιορισμένος και θα έπρεπε η Πληροφορική στο Γυμνάσιο να διδάσκεται 2 τουλάχιστον ώρες την εβδομάδα.
Οι καθηγητές Πληροφορικής
Μυστακέλλης Μιχάλης
Καρύδης Νίκος